vineri, 12 iunie 2009

Bai!


Deci..tu esti ala mare si io sunt ala mic, bine?!
Ca pisicile din kisselef nu intelegi nimic.
Taci si te uiti la mine cu ochii mari, decolorati de soare si gafai incet. De ce nu asculti niciodata cand iti zice lumea sa fugi si sa nu stai sa te prinda vreun om rau sa te bage.n sac? Te uiti la mine cu ochi mirati de parca cine stie ce poveste supra.realista ti.as indruga..fugi, nu sta ca boul 
Am ales sa nu.ti mai trimit ravase, decat virtuale, de cand am vazut ca asa ma rasplatesti..probabil inca imi porti pica,nu? Ca te.am lasat singur, printre betoane si masinarii defecte si n.am mai stat sa bem cafele in ferentari sau cine stie ce alt loc select am fi gasit..
Ei bine, afla ca nu.mi pasa. Am sa ma.ntorc sa stii si vrei,nu vrei, va trebui sa ma traversezi strazile ori pe Magheru ori prin Romana – ca stii c.acolo merg toti oamenii “cool”. Si.o sa poti sa ma certi pana o sa ti se raceasca gura ca iar stric cafeaua cu atatea plicuri de zahar sau ca intarzii prea mult cand ma holbez la vitrine..si mie tot n.o sa.mi pese! Si stii c.o sa ma uit la tine si.o sa rad – o sa.mi pun geanta pe umar si.o sa ma leg de tine cu sireturile, ca stii cum e prin marile orase, mai vin oameni si te fura..

3 comentarii:

marius spunea...

i-auzi ba dracie! manca-ti-as gura ta da fata, puap-ti-as thatuaju ala cu haerosmith! nu ma supara ca dezleg shiretu, care esti shireata!

marius spunea...

valica, pupa-ti-as sufletu tau de poiet, io zic sa lasi fata in pace, ca asta e roakeritza si pune dracii pe tine! ;)

kiko spunea...

bai,ia vezi! ca acus vin la tine si te musc de ceafa de nu te vezi..