miercuri, 20 ianuarie 2010

Doua silabe

In timp ce ascultam pixuri pocnind si scartaitul geamului stricat mi.am dat seama ca am uitat cum se masoara frigul..
“In decibeli sau wati?..” - i.am auzit cum chicoteau pe culoar.
”nu e frumos sa mananci zebra aia!” si radeau dandu.si ochii peste cap. ce stiu ei..
Credeam ca trebuie sa mi usuc pleoapele cu feonul sa nu.mi mai curga apa pe obraz, sa nu.mi mai car galetile dupa mine toata ziua. Dar m.am inselat.
Era o zi gri de vara cu ciocarlii in copaci si libelule pe pereti.
Priveam semnele din iarba cum se tarau ca ramele pana in dreptul degetelor mele. Mi se uscase un cheag prin vena si salivam grozav cu gandul la tine. inghiteam in sec si ma opream. “cate silabe are numele tau?”
Doua.
si mi s.au tuguiat buzele. Nu.mi plac cifrele pare (dar te plac pe tine).

Niciun comentariu: